2012. június 7., csütörtök

Felavatás :)

Néhány hónappal ezelőtt SEP bolonddá váltam, kiváltképp a Chicago Stars szériáé. Annyira belemerültem az írónő egyik könyvébe, hogy aznap a szereplőkkel álmodtam, csak épp a magam által kidolgozott eseményekkel, végkifejletekkel. És ekkor ugrott be az ötlet, hogy írnom kellene egy fanfictiont ebben a témában. Ez annyira mélyen belém ivódott, hogy azóta sem vagyok képes kiverni a fejemből. Szinte megszállottá váltam. Azt akartam, hogy kidolgozzam ezt a történetet, ezzel is adózva az írónő munkássága előtt, na és persze a lelki megnyugvásomért. Ezzel a kis szösszenettel felvázolhattam előttetek, hogyan is született meg és fejlődött ki a fantáziavilágom. 

Fontos! A szereplők külsejét, jellemét néha megváltoztatom!

Cal Bonner, a Chicago Stars kispados - időlegesen csupán - sztárjának kishúgaként aranyéletünknek kellene lennie. Mi van akkor, ha mindez nincs így? Ha már gyerekként is a bátyánk árnyékában kellett tengődnünk? Tény és való, egy focista népszerűségét nehéz felülmúlni. Főleg, ha némi - na jó, iszonyat sok - túlsúllyal küzdünk. Bátran kijelenthetjük: totális szívás. Néhány évvel később aztán a tesókánk leszerződik a Chicago Stars-hoz, ezzel is megadva a végső döfést. Nem baj, mi csak éljük továbbra is a megszokott kis életünket, leadunk pár száz kilót - kissé túloztam, jó -, de mégsem annyit, amennyi elegendő a menők köréhez. Peregnek a napok, hetek, hónapok... A középsuli fáradalmait mókás dolognak tűnik a bátyánknál kipihenni, mielőtt belevetjük magunkat az egyetemi életbe. Igen ám, azonban egy nagyon fontos dologról elfelejtkeztünk: értesíteni a házigazdát, aki jelenleg egy Föld körüli utazáson időzik. Jó testvér révén minket rásóz egy másik focistára, aki mit ad Isten: nem épp egy minta állampolgár. Ja, és mellesleg a gyermekkori rajongásunk tárgya. Hogy mi lesz ennek a se füle, se farka történetnek a vége? Ezt még maga az író sem tudja megtippelni.

2 megjegyzés:

  1. Ez már a te történeted ismertetője vagy Susan írta? meert a csak te kellesz-t meg a törékeny szív-et elolvastam.. (a törékeny szív, ami Mollyról szól Pheobe hugáról jobban tetszett amúgy) vagy ezt te találtad ki?

    VálaszTörlés
  2. Ez az én történetem ismertetője. A törékeny szívet imádom *.* De lényegében az egész sorozatot :D

    VálaszTörlés